FANDOM

08. mäng
Kuupäev Mängijad & level
dd.mm.yyyy Machio aaa XP = lev 1
Valdo zzz XP = lev 1
Xlaabu ccc XP = lev 1
Heron ggg XP = lev 1
Järjehoidja
06. mäng <- 07. mäng <=> 09. mäng -> 10. mäng

Kerge ülevaadeEdit

(täidavad osalejad)

Mängijate meenutused ja tagasisideEdit

(täidavad osalejad)

Saadud varandusEdit

(täidavad osalejad)

Kaotatud varandusEdit

(täidavad osalejad)

Kogutud infoEdit

(täidavad osalejad)

//Tooma toor logi Edit

Siit võib olla vahe sisse jäänud ja see isegi mitte kaheksas vaid rohkem olla, mis tuleb edasi.... sest mingi hetk jooksis salk laiali – kes otse ušghami poole, kes elethernia kaudu...

Missioon Heronile Heronile antakse esimese ülesandena jälgida mingit tegelast – Porotski heaks tegutsevat isikut. See on selleks et teised saaksid tegutseda. Isik kaupleb aegajalt turul loomanahkadega, et teenida igapäevaselt elatist ja omada varitegevust. Üks nahk siiski mille ta „maha müüb” omab teisel pool graveeitud teksti. Tekst on kirjutatud porotski keeles niiet seda ei saa lugeda Heron. Mees kes selle ostab, omab ise pääsu anghari all-linna niiet teda jälgida pole võimalik Heronil liiga kaua. Ta annab kauplejale piisavalt priske kukru – 500sk ja mingi kirja Nahakaupleja ise vahest juhtub harva linna. 1 päev nädalas kaubelda linnas. Eelõhtul ta saabub linna oma eesliga ja õhtu peale müümist veedab linna kõrtsis. Kõrtsisviibimine annab tema mahavõtmiseks küll osati kergenduse – mees nimelt joob ka seal aga jätab ära edasist kasulikku infot. Pelaegi linnavõimud ütlevad et hoidke madalat joont.

Asjad on arenenud kiiremini kui ma arvasin. Lahku homme varakult linnast ja ära peatu oma majas pikalt. Porotskit on kiirelt vaja hoiatada. Senat on otsustanud alustada vaenutegevust ja spioone hakata saatma. Sõda võib tegelikkuseks saada ja seda on siis vaja ennetada.

Selle kirja võib leida nahkaupleja käest. Jõukas mees kes nahku ostab on Porotski leival olev spioon, kes on nende sipoonivõrgustiku liige. Mitte kõrgeim aga midagi. Ta töötab senatihoones palgalisel kohal ning ei ole senati liige. Küll aga on tal teravad kõrvad niiet ta kuuleb mõndagi. Ragnar ise elab väikeses külas Angharist põhja pool, umbes kuue tunni tee kaugusel. Tal on naine ja kaks last. Tema ise rohem ei liiguta midagi. Isegi tema naine ei tea tema kõrvalhobist. Ragnari kodus tõestusmaterjali ei ole. Tema vahendab oma teated hoopis teise mehe – Meelise kaudu põhja poole ja seegi on maskeeritud kaubasaadetiseks. Saadetis ise koosneb paarist tühjast raamatust, mõnest ainest ja rahast. Aineteks on vänge lõhnaga õlised vedelikud. Selle õlise ollusega saab parandada kahjustatud porotski terast kui see ümber sulatada. Raha on umbes 50sk ja juures kiri.

T. Hõberebased said müüdud. Saada mulle kaupa juurde selle raha eest. Vedelik on, nagu sa tellisid olemas ja panin juurde tühjad raamatunäidised. Vaata need kiirelt üle ja ütle mis sa arvad. -R.-

See mis Heronit huvitada võiks, selle on Ragnar köitnud ühe nahkkaantega raamatu kaane sisse. Raamat ise on tühi seest. Kui seda aga natuke uurida siis võib märgata et ühel kaas nii palju erinev et seal vb on miskit sees.

See mis ma kirjutasin ennist, on kõik tõsi ja enamgi veel. Liigu kiirelt Porotskisse ja teata neile Anghari plaanidest. Juba on alustatud tegutsemist ja saadetud Porotskisse teele isikuid, kes luuraks ja saboteeriks isamaa järele pluss kavatsetakse saata veel omajagu. Sõda võid saada reaalsuseks ja sel juhul on vaja anda ennetav löök.

Kirja adressaat ise on üks põhjapiiri lähedal elav “kaupmees”. Mees väidab, et on Porotskist põgenenud, kuid tegelikult on saadetud vägagi konkreetse eesmärgiga. Tema omakorda suhtleb järgmisega kes on juba küllalt osav ja teab mis vaja ja kuhu minna. Ehk siis järgmine lüli on alles see kes liigub Porotskisse. Tegu on iseseisva rakukesega mis ei tea teistest rakukestest. Otsad on alles rohkemteadlikud. Seega selle vahelevõtmisega ei saada kogu asja ulatusest aimu.

Heroni eesmärk on siis info levik peatada ja võtta vahelülikesed kinni enne kui need saavad info edastatud. Kui info saab edastatud siis porotskis liikumine saab olema raskem. Kui info saab edastatud ja rakukesed siis tabatud ja oma eesmärk paljastatud ja rakud ellu jäetud, siis on veel raskem Porotskis. Vahelüli enam ei hoia kirjasid alles vaid peab asjad meeles ja edastab suuliselt. Kirjad on ohutum hävitada.

Kui see asi aetud ja keegi veel elus siis tuleb kinni püüda sealpoolne lüli ja teda jälgida või pinnida ja liikuda tema järel Porotski territooriumile. Seal liiguvad juba ringi vaenulikud sõjasalgad kes küsitlevad. Kui keelt ei oska siis tekib probleeme. Julla seega ainus variant vältida probleeme.

NPCsid

Ragnar (38) Male Porothaan Rogue 4 Str 16 Dex 14 Con 18 Int 14 Wis 14 Cha 12 App 10 Per 8 SneakAtack 2d6; Evasion, Unncanny Dex. BAB 3 Fort 5 Ref 6 Will 3 Hp 21 Vitality 35

Vahepala Varastada kuskil külas mingilt veidralt tüübilt üks karbike kus sees on kuldsõrmus, hõbedast kaelakee ja 1 ft pikk kaunistatud tumedast puust kepike. Asjade omanikku ei tohi tappa. Asjad ise ei ole maagilised vaid pigem sümboolsed. Nende turuväärtus oleks 60+40+15=115 seeklit. Töö eest pakutakse aga 150sk. Muidugi õigetele isikutele müües oleks turuhind suurem, aga vaid siis kui teada esemete tausta. Asjade omanik ise on läbikäigul lihtsalt külast põhja suunas. Ta ei tea mis on karbis aga ta teab et peab need kohale toimetama. Tegu on miskite juppidega mida on vaja mingil seltskonnal kes kavatsevad minna spioneerima Porotskisse Anghari nimel. Iva selles et see kes neid tagasi tahab pätsata on ise ka ainult vahelüli. Tema on ka palgatd aga kuna ettevaatlik siis teeb allhanke. Luuletab jutu kokku midagi perekonna varast ja nii ja et vaenulik pere tahab neid asju röövida ja au solvata ja nii edasi. Tegelikult tema tööpakkuja tahab neid asju kuna on ise Porothaan kuid oma lolluse tõttu kaotas need asjad. Need omakorda aga näitavad Porotskis miski sõjalise seltskonna soosingus olemist. Niiet kui see ese saab ära varastatud siis EI TOHI tappa seda kes neid viib, tal tuleb lasta elusalt pääseda. Pealegi on tema palganud isikud selles suhtes küllalt karmid et nad ei salli läbikukkumist. Ja hiljem võib tekkida vajadus see asi tagasi saada. Kui nähakse põhjapool teatud kullerit hädas ja oma elu eest palumas. Karma värk.

Missioon Ušghami teisitimõtlejad üles otsida ja nendega sõbruneda, et saaks kontakte luua Eletherniaga. Kui Ušgham looks liidu Eletherniaga ja hakkaks vastu riigivõimule, siis oleks hea tulla Anghari sõjajõududel üle piiri ja teiselt poolt appi rutata ning võtta kottu Porotski vägesid.

Sööt neelati alla. Laur lõikontakti usghami teisitimõtlejaga ja sai sellele ühekuriteoga hakkama. Võinoh ei ole enam nii heas kirjas.