FANDOM

Kokkuvõte:
Aktiivsed tegelased:
Mainitud tegelased:
Aktiivsed paigad:
Mainitud paigad:

59. mäng
Kuupäev Mängijad & level
19.02.2011 Machio 46545 XP = lev 10
Mauza 50457 XP = lev 10
Tsunsun 27395 XP = lev 7
Xorton 49816 XP = lev 10
Järjehoidja
57. mäng <- 58. mäng <=> 60. mäng -> 61. mäng

Mängijate tagasiside ja meenutused Edit

Muljed, kriitika ja debug sobib vahetult siia alla

Kerge ülevaade Edit

(täidavad osalejad)

Saadud varandus Edit

(täidavad osalejad)

Kaotatud varandus Edit

(täidavad osalejad)

Kogutud info Edit

(täidavad osalejad)

- // Tooma logi // - Edit

Esimene pool: "Lindorias, silmitsi tundmatuga". Väljavõte ühe Fuldhaarilase nooruspõlve mälestustest

Teine pool:

MJ: Ehk probleemid olid järgnevad: meil puudus igasugune võimalus kontrollimaks, kas see kitliga tüüp rääkis õigust. Eelnevad kokkupuuted nende kollidega näitasid, et enamasti olid nad puhta omakasu peal väljas, lisaks tundus, et mingi ebameeldiv mõtete kontrollimine või sugestsioon oli käiku lastud. Meie kamba loitsupotentsiaal oli peaaegu ammendunud, Xortonil oli kõri puruks ja sai teha vaid mitteverbaalseid loitse, Mauza oli kergelt haavatud, ma olin poole peal teadvuse kaotuseni, mõlemad olime tõenäoliselt ka nakatunud.
Üleval oli arvatavasti elus kaheksa kolli, kümne või enama asukohta ja võimekust me ei teadnud ja osad nendest olid arvatavasti loitsijad. Ehk siis olukord oli tugevalt meie kahjuks. Siiani olid Mauza paremad löögid end meie jaoks väga õnnelikult välja mänginud, kuid seal oli ka palju õnne olnud, sest tegu oli prakiliselt turvisteta vendadega, keda õrnad hoobid palja ihu peale ei haavanud. Meie koostöö lagunes sellel hetkel, kui Mauza ja Xorton omavahel jagelema kukkusid ja ma ei kutsunud neid korrale kohe algusest peale korrale.... pärast oli selleks juba hilja.
Kui see vend rääkis õigust, et ta kuu aega pole suutnud asja parandada ega ravida, siis seda halvem meile... Ma küll väga kahtlen, pigem on tema asjas üks süüdlasi – hull doktor, kelle unlimited power eksperiment läks rändama ja nüüd üritab käed puhtaks pesta. Ära pääsenud bazukkide viimase info kohaselt oli lootust, et tõeline oli veel puhas, kindluses tuli meile aga vastu ainult küünistega ja ilmselgelt nakkusega tüüp. Muret tekitaski see, et mitte miski ei viidanud sellele, et arst inimene oleks, pluss inimene, kes on infected, ei kuulunud sinna rühma, mida päästma oleks pidanud, eriti kui ta lihtsalt ajas meile räiget iba.
Variant, et teda pimesi usaldada ei tulnud kõne alla, ning isegi kinniköitmine võis olla väga ohtlik, kuna meil puudusid vahendid ja teadmised teda hallata. Ravi Mauza moodi võis ka olla liiga ohtlik, sest kui ta tõesti midagi teadnuks, siis oleks temalt selle info kättesaamine olnud väga oluline. Erinevalt teistest oli mul veel meeles, kuidas meid pidevalt tüssatud oli, kas või mõne kassi või ebasurnu poolt. Ma ei suutnud enam kedagi niisama ilusa jutu eest usaldada.
Ja kõige enam kartsin ma, et ülejäänud kollid, nüüd kus me olime lossis sees ja kulutasime oma aega võitlemisele, vaidlemisele ja mingi „arsti“ kuulamisele, tegid kõik, et sealt minema pääseda. Ei olnud seal meid, kes neid tagasi hoida ja tõenäoliselt ka müürilolijad poleks neid enam omal käel suutnud tagasi hoida. Ja kui nad välja murravad, siis on täiesti pekkis, kui nad taipavad, et nad saavad väljas endale suure sõjaväe tekitada. Ja seetõttu valdas mind täielik läbikukkumise tunne. Üritasime küll sisse murda, aga poole peal jäime toppama. Ja „järgmisel päeval naasmine“ ei olnud variant, kuna tolleks ajaks olnuksime mina ja Mauza juba aru kaotanud ning Xorton oma katkise kõriga poleks olnud võimeline loitsima... ja kes teab võibolla temagi oma pideva puremise ja vere maitsega suus oli selleks ajaks juba nakkuse peale korjanud. Ja regenereerumist ta ei saa endale ilma lasta, et tal jalg ka külge ei kasvaks.
Ideaalne näide, kuidas ühekaupa nõrgad jõud teevad meile ära, kui me võitleme nende valitud tingimustes.